2011. március 18., péntek

Rékasi Anna: Hazám

Az én hazám Magyarország. Itt vannak a barátaim, a családom és még sokan mások, akiket ismerek és szeretek.
Ez egy kicsi ország Európában, szinte jelentéktelen a többihez képest, hisz nincs tengerpart, se magas hegyek, de az itt élő embereknek nagyon sokat jelent, hisz ez a hazájuk. Aki ellátogat Magyarországra, sok nevezetességgel találkozhat, de az országon belülről, másik városból érkezőknek is sok érdekes látnivalót kínál a főváros, Budapest.
A Lánchíd, a Margit-sziget és a Csepel-sziget is érdekes. Jó móka hajókázni a Dunán és érdemes ellátogatni az állatkertbe.
Magyarország egyik érdekes tája az Alföld. Itt laknak a nagyszüleim. Az Alföldön sok különféle állattal, például szürkemarhával is találkozhatunk. Egyik folyója a Tápió. Sok embernek ez a név nem mond semmit, de nekem sokat jelent. Sok szép, különleges emlékem kötődik hozzá. Egészen kicsi korom óta, mikor a nagyszüleimnél nyaralok, elmegyek ehhez a folyóhoz, leülök a partjára és hallgatom a madarakat, vagy a nagymamámmal a partján biciklizünk.
Ezen kívül még sok ilyen apróság van, ami másnak jelentéktelen, de nekem nagyon fontos.
Én nagyon szeretek külföldön nyaralni, de mégis mindig várom, hogy végre hazamehessek, oda ahol mindent és mindenkit ismerek.
Végül is ez a hazám, itt él a családom és a barátaim, akik ismernek és akiket én is ismerek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése