2011. március 18., péntek

Pop Kinga: Hazám

Hazám Magyarország

Nekem a hazám Magyarország. Magyarországon sok természeti szépség van. Budapesten a Gellért hegy, Margit sziget. Ezek híres helyek, ezért sok látogatót vonzanak.

De nem csak Budapesten vannak híres helyek, Hortobágy is természeti érték. Pécsett volt 2010-ben Európa kulturális fővárosa. Egerben van az Egri vár, Szegeden van a híres Pick szalámi gyár, vagy Győrben a Káptalan domb, Bécsi kapu tér, Dunai Filmszínház, és a Vasúti hidak, Balaton, Velence, vagy Tiszafüreden a gyógyfürdő.

Ezek a helyek az országnak mert számtalan híres, nevezetes helyei vannak. Én ezeket a helyeket nagyon szeretem, így sokat szoktunk elmenni túrázni, várost nézni, fürdőzni vagy akár hajókázni. A Duna és a Tisza nagyon jó hajókázni vagy akár várost nézni is. Magyarországon vannak állatkertek, vidám parkok és Auqa-world is van.

Magyarországon, ha bárhová is megyünk, mindig van látnivaló, aki túrázni akar az mehet a Mátrába, aki hajókázni a Dunára vagy a Tiszára. Magyarország egy olyan ország, ahol mindenki megtalálja a maga kedvenc helyeit.

Én, ha elmegyek bárhová külföldre kicsit rosszul érzem magam, mert kicsit kirekesztettnek kívülállónak érzem magam. Sokkal inkább itthon szeretek lenni, mert itt születtem és itt érzem jól magam. Szerintem nagyon jó hely mindenkinek, én nagyon szeretem Magyarországot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése