2011. június 6., hétfő

Rékasi Anna: Erdei iskola


Szerdán reggel negyed kilenckor indultunk a táborból. Gyalog mentünk Kismarosig. Onnan kisvasúttal Király rétre. Ott először lepakoltunk egy erdő szélén. Ez után hajtányoztunk. Ezt nagyon élveztem. Ez után átsétáltunk egy közeli erdőbe. Itt számháborúztunk. Egy nagy tisztáson uzsonnáztunk, majd innen gyalog indultunk föl a Nógrádi várhoz. Útközben néhányszor eltévedtünk, de végül nyolc km séta után elértük a várat.

Négy órakor Nógrádról indultunk vonattal vissza a táborba. Vácon átszálltunk, és egy másik vonattal mentünk Kismarosra, onnan pedig gyalog vissza a táborba.

Mivel ez volt az utolsó esténk a táborba, volt szalonna sütés és karaoke. Én éjfélig kint voltam.

Nagyon elfáradtam, de jót mulattam ezen a napon is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése