2011. június 6., hétfő

Lethenyei Diána: Erde iskola

Reggel sietve ébredtem. A suli nagy parkolójába mentünk 8.30-ra . De nem találtam ott senkit. Néhány embert megkérdeztem mikorra kell jönni és kiderült hogy csak 9-re kellet menni. Haza mentem majd visszajöttem.A buszon meleg volt. Végig zenét hallgattam és majdnem elaludtam. Mikor odaértünk vártunk egy kicsit. Becuccoltunk. Persze megint én kerültem másokhoz. 13.30-kor elindultunk faluportájára persze előtte elkellet mennünk az Irma forráshoz. 2 km sétáltunk agy forrasztó melegben. Az egész egy pici csőből jött víz miatt volt. A faluportján már hulla voltam de végül sikeresen sikerült. Vacsora után rohantam zuhanyozni. Este 3-ig fönn voltunk legalábbis a többiek. Reggel 7-kor volt az ébresztő. Reggeli után rögtön indultunk. Ez a nap nyugisabb volt. Amíg vártunk a Duna parton és kacsáztunk. Nekem ott visszahajlott a körmöm és igen fájt. Komppal mentünk át a Dunán. Mindenki élvezte hajózást. Mikor átértünk mentünk bobozni. Nagyon sokáig ott voltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése