2011. június 6., hétfő

Fodor Helga:Erdei tábor

Hétfő reggel szokásosan 6-kor keltem bár csak 9-kor indultunk de a növéremnek már 8-kor ott kellett lennie ezért már a sulinál voltunk 07:45. Én az Ildikó mellett ültem a buszon és nagyon jól éreztem magam vele. Mikor meg érkeztünk Csattogó völgybe megnéztük a szobákat mi egy hat szobás fa házban voltunk, Kinga,Móni,Anett,Ildi,Dia és én. Miután lepakoltunk indultunk falu portyázni, de előtte megnéztük az IRMA kutat. Portyában a mi csapatunk lettünk kész legelőször. Majd vissza sétáltunk a táborhoz.Ezután vissza mentünk a táborba,elmentünk vacsorázni és még volt egy kis szabadidőnk takaródóig.
Másnap kis busszal mentünk a komphoz mert azzal kelltünk át a Dunán.Ezután bobozni mentünk ott ahol én kalandparkoztam vasárnap. Nagyon jó volt. Majd felsétátunk egy toronyhoz onnan ilyászkodni de volt aki karkötött készített helyette. Fagyizni is voltunk. Lesséltáltunk a komphoz, át a Dunán a busszokhoz és onnan pedig haza.
Szerdán egy nagyon jó kis vasútal mentünk egy hosszú nagyon hosszú turára,de elötte
voltunk számhábórúzni. 4-böl egyet kivéve mindet az Á-sok nyerték. Ezután volt a hosszú túra a Nográdi várhoz. Ínnen mentünk vonatal egészen hazáig(tábor).
Pénteken már pakolni kellett a cucainkat mert délben índultunk Budaörsre. Mielött még elmentünk volna onnan megebédeltünk. Én nagyon élveztem a tábort és remélem mindenki. Szeretném ha minden évben lenne továbbra is tábor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése