2011. június 6., hétfő


Garami Kristóf: Az erdei iskola 2011-ben
Mikor kedd reggel felkeltem fáradt voltam, de örültem, mert ma Visegrádra megyünk bobozni és megnézni a Salamon-tornyot. A reggeli nem volt a legjobb, de enni kellett belőle vagy éhen halunk. Különbusszal mentünk el a komphoz, ami a Duna másik oldalára vitt át bennünket. A komp nem volt nagy, így nem sok jármű volt a fedélzetén. Hamar átértünk majd újra felszálltunk a kisbuszra és felmentünk a bob pályához. Volt alpesi- és nyári bob. Én nekem mindkettő tetszett, de persze nem annyira, hogy a négy csúszás után akartam volna venni magamnak saját pénzből pluszba jegyet. Voltak padok az árnyékban a bob pálya mellett, leültünk ebédelni.(hidegcsomag; kenyér, májkrém sajt, margarin, szalámi. Nem a legjobb!) Utána lesétáltunk a Salamon toronyhoz, ahol megnéztük belülről a tornyot, fel is mentünk a csigalépcsőn ameddig lehetett. Utána lementünk a palotához, ahol a palota régésze tartott bemutatót a palota fontosabb tudnivalóiról. Majd újra felmentünk a Salamon toronyhoz és megnéztünk egy fegyverbemutatót, miközben eleredt az eső. A bemutató jó volt. Ezután lementünk a palotába: íjászkodtunk és kézművesedtünk. A fárasztónap után elindultunk a szállásra. Mikor megérkeztünk én és pár fiú elmentünk fürdeni. Mire készlettünk mentünk is vacsorázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése