2011. június 6., hétfő

Dózsa Bercel: Erdei iskola


Kedden a táborba kisbusz jött értünk azzal mentünk Visegrádra. A Dunán komppal mentünk át. Először bobozni mentünk.
Két pálya volt. Az egyik az alpesi a másik a nyári pálya. A táborpénzből két menetet, majd osztálypénzből szintén kéz menetet mentünk. Ezután Norbi odaadta az egyik jegyét, majd én is vettem egy jegyet. Petivel együtt mentem be így a jegyemet nem használtam el és mehettem még egyet. Később legyalogoltunk a Salamontoronyhoz. ott megnéztünk egy kiállítást. Azután legyalogoltunk a királyi palotához. Ott körbevezettek a palotában, majd megint fölmentünk a Salamontoronyhoz. Ekkor már iszonyatosan fáradtak voltunk. A torony udvarán megnéztünk egy fegyverbemutatót ami alatt végig esett az eső. Ezután újból lementünk a palotához hogy íjászkodjunk. Végül megjött értünk a busz.
Este amikor hazaértünk hiába voltunk fáradtak Enikő néni néhány gyereket velem együtt elvitt a CBA-ba vásárolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése