2011. január 10., hétfő

Téli szünet

December 22 végre itt a TÉLI SZÜNET. Nagyon vártam már. Egészen karácsonyig tévéztem, olvastam, számítógépeztem és persze nagyon sokat pihentem. Karácsony reggelén nagy volt a sürgésforgás. 11 óra körül kijött a család többi tagja. Ebédeltünk majd társasoztunk és jókat beszélgettünk. 4 óra körül adtuk oda az ajándékot egymásnak. Mindenki boldog volt jól érezte magát. Vasárnap apához mentem. Ott is átadtuk az ajándékot. Szerdán Bogácsra mentünk szilveszterezni az ismerősünkhöz a mamám, a papám, az öcsém és én. Minden este 12 óra előtt nem feküdtünk le aludni. Volt ott néhány gyerekek is ezért volt társaságunk. Egyébként csak felnőttek voltak ott. Tűzijáték is volt. Vasárnap haza mentünk. Megírtam a leckét, kitakarítottam a szobám és korán lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése