2011. január 10., hétfő

A legeslegjobb előadás

Kedd reggel az iskolához kellett mennünk mivel délután volt a miénk a színpad és előtte el kellett hozni a cuccokat mivel el is kellett próbálnunk. Szerencsére nem gyalog mentünk a hidegbe, ha nem Enikő néni megengedte, hogy busszal menjünk. Mikor oda értünk volt még legalább 4 előadás mivel mindegyiket 2-szer próbálták el. Amikor mi kerültünk sorra nagyon izgultam pedig ez még csak próba volt. Mikor elpróbáltuk azt mondták nem kell újra mert jó volt.
Mikor lejöttünk a színpadról azt mondták a tanárok, hogy elmehetünk, de mi megnéztük az összeset. után összepakoltunk és már el is indultunk, de pont akkor jöttek az énekkarosok szembe és azt mondta Andrea néni, hogy itt kell maradni próbálni. Próba után elmentünk az Anitáékhoz és a Kinga, Helga és én nem mentünk az énekkarral fellépni. 6:30-kor mentünk a Jókaiba. Mikor odaértünk találkoztam a szüleimmel. Köszöntem nekik és elmentem átöltözni.
Mikor ránk került a sor már nagyon nagyon izgultam. Az volt a rossz, hogy izgalmamban el is rontottam, de szerencsére nem nagyon. Utána nagy megkönnyebüléssel jöttem le a színpadról.
Átöltöztem és bementem a szüleimhez a nézőtérre. Utána néztük egy picit és hazamentünk. Szerintem ez az előadás nagyon jó volt..!!És másnap nem is kellett iskolába menni..Húúh!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése