2011. január 4., kedd

A Téli Szünet

Amikor a sulinak vége volt akkor rá 2 napra díszítettük fel a karácsonyfát. Másnap már karácsony napja volt és nagyon izgultam, hogy mit fogok kapni. Este mielőtt megkaptam volna az ajándékomat előtte át mentünk keresztszüleimhez. Mikor át értünk akkor nagyon finom halászlé várt az asztalnál. Miután ettünk utána volt az ajándékozás, én mindenkinek oda adtam az ajándékom még a kutyának is. Utána kaptam én az ajándékokat. Kaptam egy DVD filmet (címe: Hachiko egy hűséges kutya története) és kaptam még pénzt is. Anyáéktól meg kaptam egy derék melegítőt meg pénzt. Miután még anyáék beszélgettek elindultunk haza. Másnap már a barátaimmal találkoztam, mert nekik is vettem ajándékot. Rá egy hétre jött a szilveszter. Nagyon vártam mert a barátnőm átjött szilveszterezni. Szilveszter napján én díszítettem a szobámat, anya meg főzött. Este már a barátnőm is átjött hozzánk. Meg vacsoráztunk aztán a barátnőmmel a szobámban voltunk és TV-tűnk meg számítógépeztünk. 23:00-kor átmentünk keresztszüleimhez éjfélig beszélgettünk utána pedig meg hallgattuk a himnuszt és utána meg ott tűzijátékoztunk. Miután még beszélgettünk egy kicsit utána haza mentünk.

Nagyon jól telt a szünetem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése