2011. január 4., kedd

Az én téli szüneti élményeim

A téli szünet a karácsonnyal kezdődött. Mi már jóval karácsony előtt elkezdtük a sütést, főzést. Én és a családom idén is sokat készültünk az ünnepekre.
Sok-sok várakozás után végre elérkezett a várva - várt nap : december 24.
Délelőtt feldíszítettük a karácsonyfát, és megfőztük a vacsorát. Délután öt órakor megérkeztek a vendégek, és ajándékoztunk. Én is sok szép ajándékot kaptam. Este sokáig játszottunk, beszélgettünk.
A téli szünet, még sok érdekes napot tartogatott, de ezek közül egy volt igazán különleges, mégpedig a SZILVESZTER.
Ezt az estét az egyik régi ismerőseinknél töltöttük. Délután öttől, egészen hajnali kettőig szórakoztunk. Éjfélkor természetesen koccintottunk, és ettünk újévi virslit.
Sajnos január3-án már ismét iskolába kellett menni, de én nem bánom, mert már nagyon hiányoztak a barátnőim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése