2009. november 24., kedd

A projekt zárás

2009.11.20-án a 106-os teremben volt a projekt zárás 16:00-tól.Elsőnek mi a Világ mesélői mutatkoztunk be igaz,hogy elég kevesen voltunk a csapatban mert sokan betegek lettek.A mesénk címe:A képlet.Szerintem nagyon jól sikerült.Utánunk Anita mondta fel az egyéni meséjét.Utána a Szegények-Gazdagok csapata jött.A meséjük címe :Nick a jövőben.Aztán a Bercel mondta fel az egyéni meséjét.A Nép mesélők csapata jött utána.A meséjük címe:Jancsi és a három próba.ŐK is nagyon ügyesek voltak.Pityu mesés csapata jött.Ugye mindenki tudja,hogy Pityu egy kakas??Egyedül ők dramatizálták ki és adták elő.Nekem mindenkié nagyon tetszett!!
Mi kicsit elkéstünk a mese dramatizálásával ezért a projekt záráson csak felolvastuk.Én csináltam a begépeléseket meg illusztrációt csináltunk a mesénkhez.Az óránkon jól éreztem magam de volt olyan nap is amikor semmi kedvem se volt foglalkozni a mese projekttel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése