2009. november 3., kedd

Az őszi szünet

Október 23. péntek

Csütörtökön tanítás után ezt mondtam: végre szünet!
Pénteken elmentünk a Játékforrásba ahol mindenféle játék található.
Mi kipróbáltuk az Anti monopolit, a Bab társast és még sok más érdekes játékot.
Miután végeztünk elmentünk a nagymamámhoz, és ott ebédeltünk.
Gulyáslevest ettünk ananászos hússal. Nagyon finom volt.

Október 24. szombat

Ma elmentünk a Nemzeti múzeumba megnézni a csillagászati kiállítást.
Sok érdekes csillagképet lehetett látni a kiállításon.
A kiállítás után elmentünk a nő véremnek varráshoz szükséges kellékeket venni Kreatív Hobbiba.
Otthon megebédeltünk és elmentem foci meccsre.
Diósd, Százhalombatta és Tárnok csapata ellen játszottunk.
Mind a három csapatot megvertük.

Október 25. vasárnap

Ma Ricsi fog átjönni hozzám.Már nagyon várom.
2-3 között megjött.
Elmentünk a szobámba játszani és addig Kise jöttünk amíg nem kezdtünk el számítógépezni.
Este fél nyolckor megjött Ricsi apukája.

Október 26. hétfő

Ma foci edzésre mentem.


Október 27. kedd

Ma elmentünk a nagymamámékhoz délelőtt.Délután elmentem foci edzésre.

Október 28.szerda

Ma elmentünk Budaörsre az egyik játszótérre.Nagyon jól éreztük magunkat.

Október 29. csütörtök

Ma kirándulni voltunk a Nagy kopasz hegyen.

Október 30. Péntek

Ma tanultam.

október 31. szombat.

Ma apukám kollégájánál voltam. Nagyon jól éreztem magam.

November 1.

Ma tanultam. Délután pedig társasoztam a családdal.

November2.

Ma nagy fáradtan indultam az iskolába.

2 megjegyzés: