2011. március 18., péntek

Odrobina Norbert: Hazám

Szeretem a hazámat, mert védelmet nyújt nekem. De ebben a kis országban nagyon sok látványosság és kitartás van. Látványosságok például a kilenclyukú híd a Hortobágyon. Vannak még ízletes ételek is. Az én kedvencem a borsos tokány.
Sok kitűnő magyar írónk van. Az én egyik kedvencem Arany János. Azért a kedvencem, mert volt benne elég kitartás, hogy megírja a Toldit. A kitartásról eszembe jut a magyar sport. Az úszók az olimpián elért sok érmet a kitartás és a szorgalom miatt érték el és persze, még azért mert mi vagyunk a legjobb úszók a világon. A magyar fociválogatott lehet, hogy nem a legjobb csapat, de szerintem a legharciasabb. Az ős magyarok körülbelül ötven hadjáratból negyvennyolcat nyertek meg.
Minden éven elmegyünk a családommal a Balatonra. Szeretem a magyar nyelv nehézségét. Egyik nap bejött angol órára egy Ukrán lány, aki csak angolul tudott beszélni és próbálta kimondani a nemzetközi szót, de nem ment neki.
Szeretek itt élni. De sajnos már egyre kevesebbet törődnek a nevezetességeinkkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése