2011. június 6., hétfő

Odrobina Norbert: Erdei iskola

Az erdei iskola előtti napokon már nagyon vártuk a tábort mert a tavalyi nagyon tetszett nekünk. Hétfőn néhány osztály társammal chat-eltünk és megbeszéltük miket fogunk csinálni. Kilenckor volt gyülekező. A buszban alig fértünk el. Körülbelül másfél órát utaztunk de szerintem megérte. Rögtön lefoglaltunk egy hat személyes szobát ahol végül heten voltunk. A mi szobánkban 4 6.c-s gyerek és 3 6.a-s volt. Nagyon jó volt a szobánk mert sokat nevettünk. Bementünk a szobába átöltöztünk és mentünk focizni. A foci pálya nagyon jó volt. Fű volt rajta és nagykapuk ahol tudtam gyakorolni a kapura lövéseket. Rajtunk kívül több iskola is volt. Velük is fociztunk néha kikaptunk de nem zavart minket mert nagyobbak voltak. Első éjszaka volt a legjobb mert nem aludtunk és egész este szórakoztunk. Át mentünk a lányokhoz mert ők se aludtak. Kedd reggel 6-kor aludtunk 1 órát mert mentünk reggelizni. Kedden mentünk Visegrádra bobozni és a Salamon toronyhoz. Érdekes mert nem voltunk fáradtak. A bob nagyon jó volt csak egy kicsit rövid volt. Lesétáltunk a Salamon toronyhoz. Onnan még lejjebb mentünk egy palotához. Utána fölsétáltunk a Salamon toronyba ahol középkori fegyvereket mutattak be nekünk. Vissza mentünk a palotához íjászkodni közben Enikő néni vett az a-soknak 2 gombóc fagyit. Megérkeztünk a táborba és elmentünk zuhanyozni. Csak annyi időnk volt hogy fölvegyünk egy nadrágot és már mentünk is vacsorázni. Sajnos ma este 9-kor volt takarodó de most aludtunk is. Szerda reggel 7-kor keltünk és mentünk reggelizni. Kis vonattal mentünk Király rétre ahol hajtványoztunk. Utána bementünk az erdőbe mert ott jól lehet számháboruzni. 4 menetett játszottunk abból 3-at a 6.a nyert. Aztán jöt a leghosszabb túra. Királyrét-től elgyalogoltunk a nógrádi várba. Épp hogy fölmentünk jöhettünk is le mert jött a vonat ami haza vitt minket. 45 percet vonatoztunk mire haza értünk. Csütörtökön már nem mentünk sehova mert már jöttünk haza délben. Délig szabad foglalkozás volt. Akkor döbbentünk rá hogy ha szabad foglalkozás lenne egész nap unnánk az egész tábort. Haza értünk és már jöttünk is haza. Szerintem ez volt eddig a legjobb tábor.